- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

اخذ امتیاز انتشار فصلنامه”نامه هامون

اسماعیل حسام مقدم در گفتگو با هامون ایران خبر داد:

دریافت امتیاز انتشار فصلنامه فرهنگی هنری نامه هامون

به گزارش وبسایت هامون ایران؛ تارنمای جامعه مدنی جنوب ایران امتیاز انتشار فصلنامه فرهنگی هنری نامه هامون از طرف معاونت مطبوعاتی و رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردید. این خبر را اسماعیل حسام مقدم؛ صاحب امتیاز و مدیرمسوول این فصلنامه اعلام نمود و همچنین اشاره کرد: ابتدا مجوز انتشار این فصلنامه را در تاریخ بهمن ماه نود و سه صادر گردید اما پس از دو سال عدم انتشار، مجوز آن براساس ماده ۱۶ قانون مطبوعات و رسانه لغو گردید تا اینکه سال پیش مجددا درخواست دریافت همین فصلنامه با همان عنوان پیشین ارائه شد و روز دوشنبه مورخ سه اردیبهشت نود و هفت این مجوز مجددا صادر گردید.

مدیرمسوول فصلنامه فرهنگی هنری نامه هامون در توضیح استراتژی این نشریه اعلام کرد: این فصلنامه قصد دارد تا نقش تریبون فرهنگی هنری جنوب ایران را ایفا نماید و صرفا در حوزه فرهنگی هنری ادبی جنوب ایران فعالیت خواهد کرد.

حسام مقدم اشاره کرد: مجموعه رسانه ای – پژوهشی هامون با دریافت مجوز این فصلنامه می تواند در حوزه های متعدد و مختلف عرصه عمومی جنوب ایران به تولید متن و اندیشه اقدام کند. دوهفته نامه اجتماعی فرهنگی آوای هامون، وبسایت اجتماعی سیاسی هامون ایران، سالنامه علوم انسانی ارغنون هامون و همچنین فصلنامه فرهنگی هنری نامه هامون در کنار فعالیتهای انتشارات هامون نو می تواند به عرصه های متکثر و متعدد عرصه عمومی جنوب ایران سرکشی کند و متن های گسترده ای را تولید کند.

صاحب امتیاز فصلنامه فرهنگی هنری نامه هامون درباب وجوه اجرایی این نشریه اشاره کرد: لوگو این فصلنامه چند سال پیش توسط طراحان کانون تبلیغاتی نقش مهر طراحی شده است و تیم حرفه ای سردبیری این فصلنامه نیز درحال نهایی شدن هست و تلاش داریم تا قبل از پایان مهلت شش ماهه، نخستین شماره این فصلنامه فرهنگی هنری را در سطح استان بوشهر منتشر کنیم. بالتبع نگره های متعدد هنری (موسیقی، تئاتر، سینما) و ادبی (نقد ادبی) و فرهنگی (خرده فرهنگها و هنر عامه) از درون این تریبون فرهنگی هنری جنوب ایران به گوش خواهد رسید.