- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

بازدید سمن های زیست محیطی از شرکت سیمان دشتستان

بازدید سمن های زیست محیطی از شرکت سیمان دشتستان

در  راستای تحقق همدلی، همکاری و ارتقا فرهنگ زیست محیطی و در جهت شناخت هرچه بهتر رویکرد حفاظت از محیط زیست، مسئولین شرکت سیمان دشتستان جلسه ای مشترک با سازمان های مردم نهاد محیط زیستی شهرستان دشتستان را در کنفرانس مجتمع برگزار نمودند که با حضور مشاور زیست محیطی مدیرعامل همراه شد.
در ابتدای نشست خانم مهندس امیری؛ مدیر  حفاظت محیط زیست شرکت سیمان ضمن خوشامد به حضار، برنامه های متنوع محیط زیستی شرکت را تشریح و عزم مدیران ارشد شرکت را در جهت تحقق اصل پنجاهم قاون اساسی و احراز جایگاه صنعت سبز را به سمع حضار رساند.
سپس دکترپیراسته؛ مشاور زیست محیطی مدیرعامل ضمن تحلیلی از شکل گیری سمن ها در کشور و اهمیت نقش مسئولانه و دلسوزانه آنان در راستای حفاظت از محیط زیست و تآمین زیستگاهی امن و پایدار از حضور صمیمانه انجمن های غیردولتی شهرستان در این مجتمع تقدیر نموده و با اشاره به برنامه مترقی محیط زیستی شرکت سیمان دشتستان، این رویکرد مسئولانه را در استان ویژه ارزیابی نمود و ابراز امیدواری  کرد که با اجرای پروژه ها و اقدامات اصلاحی محیط زیستی مجتمع این واحد بعنوان مجموعه ای پیشرو در اجرای مسئولیت های اجتماعی جلوه گر شود . همچنیندکتر پیراسته خواستار روشنگری و همکاری سمن ها در جهت ارتقا فرهنگ محیط زیستی منطقه و اشاعه این روش در استان در راستای تعهد سمن ها گردیدند .
در پایان این نشست حضار ضمن بازدید از سایت با برنامه ها و اقدامات متنوع محیط زیستی شرکت آشنا و به سوآلات انان در هر زمینه توسط مدیر حفاظت محیط زیست شرکت پاسخ داده شد.