- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

انتشار نخستین مجموعه کتب طرح ملی گفتگوی خانواده توسط انتشارات هامون نو

توسط انتشارات هامون نو (دشتستان) منتشر شد:

نخستین مجموعه کتب طرح ملی گفتگوی خانواده

به گزارش وبسایت هامون ایران؛ تارنمای جامعه مدنی جنوب ایران، نخستین مجموعه کتب طرح ملی گفتگوی خانواده در ۱۵ جلد توسط انتشارات هامون نو (دشتستان) منتشر شد.

اسماعیل حسام مقدم؛ مدیر انتشارات هامون نو و مجری طرح ملی گفتگوی خانواده در استان بوشهر در این باره افزود: انتشارات هامون نو با حمایت انجمن جامعه شناسی ایران و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، ۱۵ جلد کتاب از مجموعه ۵۰جلدی طرح ملی گفتگوی خانواده را به صورت الکترونیکی منتشر نموده است.

حسام مقدم همچنین افزود: این کتب که حاوی واکاوی مهمترین مسائل اجتماعی در حوزه خانواده برای ۱۴ شهر ایران و یک کتاب کلیات می باشد، نتیجه نهایی فاز اول کارگاه های مساله یابی مشارکتی در حوزه نهاد خانواده می باشد که ۱۴ شهر سقز، سنندج، اراک، بیرجند، ارومیه، ایلام، زاهدان، بندرعباس، سمنان، رشت، زنجان، تهران، قزوین و کرمانشاه در این نخستین مجموعه تدوین و طراحی نموده اند. همچنین وی افزود: نخستین کتاب این مجموعه با عنوان کلیات طرح ملی گفتگوی خانواده نوشته سیامک زند رضوی (مجری طرح ملی گفتگوی خانواده) و زهرا قاسم زاده (هماهنگ کننده طرح) می باشد که در آن به کلیات طرح و آنچه که در فاز اول رخ داد پرداخته اند.

مدیر انتشارات هامون نو در ادامه افزود: دومین مجموعه کتب طرح ملی گفتگوی خانواده در ۱۵ جلد دیگر نیز در دست آماده سازی و فرآیند نهایی شدن می باشد که در آغاز سال آتی بارگذاری خواهد شد.

اسماعیل حسام مقدم همچنین گفت: این مجموعه کتب در وبسایت انجمن جامعه شناسی ایران به آدرس ( www.isa.org.ir) و همچنین در وبسایت هامون ایران به آدرس (www.hamooniran.ir) در دسترس عموم پژوهشگران و فعالان حوزه خانواده قرار گرفته است.