- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

کنشگری NGOها برای اجرای مرحله دوم طرح ملی گفتگوی خانواده در استان بوشهر

مجری طرح ملی گفتگوی خانواده در بوشهر خبر داد:

کنشگری NGOها در اجرای مرحله دوم طرح ملی گفتگوی خانواده

به گزارش هامون ایران؛ تارنمای جامعه مدنی جنوب ایران، اسماعیل حسام مقدم در حاشیه نشست مدیران دفاتر انجمن جامعه شناسی ایران و مجریان طرح ملی گفتگوی خانواده در دانشگاه ایلام گفت: مرحله دوم طرح ملی گفتگوی خانواده در سال ۱۳۹۸ و با کنشگری NGOهای حوزه اجتماعی و خانواده همراه خواهد شد.

مجری طرح ملی گفتگوی خانواده در بوشهر با بیان اهمیت و ضرورت گفتگو و دیالوگ در وضعیت کنونی جامعه ایران خاطرنشان شد: در استان بوشهر اجرای مرحله اول طرح با مشارکت انجمن جامعه شناسی ایران و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات استان بوشهر سامان داده شد و با دعوت از بیش از ۳۰ نفر از کنشگران و پژوهشگران و روزنامه نگاران و کارشناسان حوزه خانواده به انجام رسید و گزارش مرحله اول در مراحل نهایی تدوین خود قرار دارد.

اسماعیل حسام مقدم همچنین افزود: در نشست ایلام بر روی اهمیت و ضرورت حضور NGOها در اجرای فاز دوم طرح تاکید شد و ضرورت استفاده از نهادهای مدنی و اجتماعی متذکر شد.

دبیر انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات در استان بوشهر همچنین درباب مرحله دوم  طرح ملی گفتگوی خانواده در بوشهر اینچنین افزود: طرح ملی گفتگوی خانواده با حمایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در سراسر کشور (۵۰ شهر ایران) برگزار شده و انجمن جامعه شناسی ایران به عنوان مجری طرح، آن را راهبری نموده است. در نشست دانشگاه ایلام  که در روزهای ۹ و ۱۰ اسفند ۹۷ برگزار شد، حسین سراج زاده (رییس انجمن جامعه شناسی ایران) و سیامک زند رضوی (مجری طرح ملی گفتگوی خانواده در سراسر کشور) به همراه مجریان طرح ملی گفتگوی خانواده در ۲۵ استان کشور حضور یافتند و به تعامل با یکدیگر پرداختند.