- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

آخر هفته با سخنرانی دکتر پرویز اجلالی در بندر بوشهر

آخر هفته با سخنرانی دکتر پرویز اجلالی در بندر بوشهر

به گزارش وبسایت هامون ایران؛ تارنمای جامعه مدنی جنوب ایران، نشست سخنرانی نام گذاری در فارسی امروز و فرهنگ عمومی در بندر بوشهر روز پنجشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ۹۸ ساعت ۱۸ در موسسه رنگاهنگ برگزار خواهد شد.

بابک شاکر؛ دبیر نشست های ماهیانه ادبیات و فرهنگ درباب این نشست سخنرانی گفت: این نشست با سخنرانی دکتر پرویز اجلالی؛ عضو هیئت رییسه انجمن جامعه شناسی ایران، جامعه شناس، مترجم و پژوهشگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: دکتر اجلالی از جمله جامعه شناسان منتقد و صاحب نظریه در ایران است. تاکنون بیش از دوازده کتاب و تعداد زیادی مقاله علمی را در حوزه‌های گوناگون جامعه‌شناسی تألیف و ترجمه کرده است.

گفتنی است که پرویز اجلالی معتقد است که جامعه‌شناسی ما بسیار ضعیف است چرا که هنوز جامعه‌شناسی موجود جهانی را نفهمیده‌ایم. وی می‌گوید: ابتدا باید جامعه‌شناسی موجود را فهمید و بعد به سراغ اینکه آیا کارایی دارد یا نه، رفت.

این نشست ها با موضوع نام گذاری در فارسی امروز و فرهنگ عمومی با سخنرانی دکتر پرویز اجلالی در مؤسسه فرهنگی رنگاهنگ (بوشهر، خیابان فرودگاه ، کوچه شهید میگلی ، فرعی ۴) برای تاریخ پنجشنبه ٢۶ اردیبهشت ماه ١٣٩٨ و در ساعت ١٨ برگزار خواهد شد. حضور عموم آزاد می باشد.