- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

مشارکت عمومی در پروژه آگاهی‌افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ در استان بوشهر

« مشارکت عمومی در پروژه آگاهی‌افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹»


طبق اعلام دفتر ارتباطات انجمن حیات سبز لیان، پروژه آگاهی‌افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ از هفدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ کار خود را در استان بوشهر رسماً آغاز کرده با استقبال بی‌‌نظیر فعالین اجتماعی روبرو شده است.
از جمله سازمان‌های دولتی که در این پروژه با انجمن حیات سبز لیان همکاری داشته‌اند می‌توان اداره بهزیستی شهرستان، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر، انجمن‌های خیریه، توانبخشی، حمایت از نابینایان، حمایت از زنان سرپرست خانوار و دانشجویان را نام برد.
سازمان‌های غیردولتی (سمن‌ها) نیز در قالب همکاری با این پروژه نقش مهمی در ارتقا سطح آگاهی عمومی و بالا بردن مشارکت اجتماعی در مقابله با همه‌گیری کووید ۱۹ ایفا کرده‌اند. انجمن حیات سبز لیان بدینوسیله از تمامی آن‌ها تشکر و قدردانی می‌نماید.
رضا پرتوی‌ سنگی، مدیر عامل انجمن حیات سبز لیان، همچنین اعلام نمود این پروژه به منظور پوشش ده هزار نفر از اهالی استان با فعالیت‌های آموزشی و ترویجی درباره کووید ۱۹ برنامه‌ریزی شده بود اما در حال حاضر با شوری که از سوی دوستان همکار شاهدیم این رقم در حال افزایش می‌باشد.

پروژه آگاهی‌افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ که با همکاری دفتر کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی انجام می‌شود تا آبان ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.