- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

«برازجان؛ شهر دوستدار دوچرخه»

«کانون تبلیغات هامون» درصدد برگزاری تور دوچرخه سواری در سطح شهر برازجان بود. از این رو این تور دوچرخه سواری شهری در روز ۵شنبه ۲۲ خردادماه ۱۳۹۳ ساعت ۳۰/۱۸ از میدان شهدا برازجان(جنب ساختمان شهرداری)آغاز شد، سپس دوچرخه سواران به سمت خیابان علی آباد رفته و مسیر دوچرخه سواری در خیابان های بیمارستان،  فردوسی، شریعتی و سازمانی ادامه یافت و در استادیوم تختی، محل هیات دوچرخه سواری شهرستان دشتستان پایان پذیرفت. گروه دوچرخه سواری که با برنامه ریزی کانون تبلیغات هامون و هیات دوچرخه سواری شهرستان دشتستان در مراسم حضور یافته بودند با هدف دست یافتن «برازجان؛ شهر دوستدار دوچرخه» و ارتقاء سطح کیفی و کمی استفاده از دوچرخه در سطح شهر؛ آن هم در شهری هم چون برازجان که از موتورسیکلت و اتومبیل به شدت زیاد برای ترددهای درون شهری مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد، انجام گرفت.

 کانون تبلیغات هامون در راستای شکل بخشیدن به فرهنگ شهروندی پویا و خلاق تر، به همه شهروندان برازجانی پیشنهاد می دهند که دوچرخه سواری را به درون فرهنگ شهروندی خود وارد نمایند و به مدیران شهری نیز پیشنهاد می دهند که برای حمایت از این حرکت خلاقانه هم مکان هایی برای کرایه دادن دوچرخه در شهر تعبیه نمایند و هم خط ویژه دوچرخه سواران را در خیابان های شهر به وجود آورند. برگزاری تور دوچرخه سواری در عصر ۵شنبه ۲۲ خردادماه، نخستین اقدام این سایت در این حوزه بود که انجام گرفت و کانون تبلیغات هامون به زودی نیز با حضور دوچرخه سواران حرفه یی برازجان و دوستداران آنان و اعضای هیات دوچرخه سواری شهرستان دشتستان در نظر دارد میزگردی را به این موضوع اختصاص دهد و معضلات این قشر ورزشکار و مدنی را مورد بررسی قرار دهد.

اعضای شرکت کننده تور شهری دوچرخه سواری ی«برازجان؛ شهر دوستدار دوچرخه» آقایان مهدی دهقان کمارجی، میثم راوند، مهدی استادزاده، حجت حداد، بکتاش پناهی، سجاد قائدی و… بودند. لازم به ذکر است علی پیرمرادی؛ خبرنگار پیشکوت دشتستانی و فعال ورزشی، حیدر کاشف، محمد آقایان حسینی، اصغر حسام مقدم، رسول محمودی، اسفندیار فتحی، اسماعیل حسام مقدم، قاسم تنگسیرنژاد و رضا شبانکاره به نمایندگی از کانون تبلیغات هامون حضور داشتند.

در ادامه؛ گزیده یی از تصاویر این برنامه دوچرخه سواری تحت عنوان «برازجان؛ شهر دوستدار دوچرخه» را ملاحظه می فرمایید.