- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

وبسایت هامون ایران مجوز گرفت

از طرف هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام شد:
وبسایت هامون ایران مجوز گرفت

هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز وبسایت هامون ایران (تارنمای جامعه مدنی جنوب ایران) را در جلسه امروز دوشنبه ۴ خردادماه ۹۴ صادر نمود. صاحب امتیاز و مدیرمسئول وبسایت هامون ایران بر عهده اسماعیل حسام مقدم است و سردبیری این وبسایت نیز بر عهده مهدیه امیری می باشد.
قابل ذکر هست که این وبسایت از خرداد ماه ۱۳۹۲ فعالیت خویش را آغاز نموده و تا کنون یکهزار متن تولیدی (در انواع گونه های نوشتاری) در حوزه جامعه مدنی جنوب ایران تولید کرده است. شورای سیاست گذاری این وبسایت را اسماعیل حسام مقدم، مهدیه امیری و غلامرضا شبانکاره تشکیل می دهند که هر سه از اعضای هیئت موسس انجمن هامون ایران (NGO) نیز می باشند.
نکته دیگری که درباب وبسایت هامون ایران می شود گفت و آن اینکه گفتمان اصلی این وبسایت حول محور مسائل و جریانات جامعه مدنی جنوب ایران می چرخد. آن گونه که در طول این دو سال فعالیت وبسایت، این گفتمان را نهادینه نموده است.
تا پیش از این هیئت نظارت بر مطبوعات، علاوه بر مجوز وبسایت خبری-تحلیلی “هامون ایران”، امتیاز انتشار فصلنامه فرهنگی-هنری “نامه هامون” را نیز به مجموعه هامون با مدیرمسئولی اسماعیل حسام مقدم داده است. سردبیری این فصلنامه را منتقد فرهنگی و نویسنده خلاق جنوبی؛ حمید موذنی برعهده دارد. طبق آخرین خبرها، هیئت تحریریه این فصلنامه در حال تدوین و تنظیم نخستین شماره این فصلنامه تا پایان تیرماه ۱۳۹۴ می باشند.