- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

دکتر دلشب خبر داد: بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان بوشهر در هفته کودک

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با گرامی داشت هفته کودک(۱۵ – ۲۱ مهرماه) و تبریک بابت روز جهانی کودک (۱۶ مهرماه) بیان داشت که موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان بوشهر به طور رایگان جهت بازدید در اختیار خانواده ها و کودکان عزیز قرار گرفته است. به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با گرامی داشت هفته کودک(۱۵ – ۲۱ مهرماه) و تبریک بابت روز جهانی کودک (۱۶ مهرماه) بیان داشت که موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان بوشهر به طور رایگان جهت بازدید در اختیار خانواده ها و کودکان عزیز قرار گرفته است.
دکترحسین دلشب در ادامه افزود: در میان این همه بحران های زیست محیطی در سطح جهان این ضرورت وجود دارد تا کودکان مان را با این بحران ها در محیط زیست آشنا کنیم و آنان را در فضایی قرار دهیم تا به شناخت عمیق تر از محیط زیست دست پیدا کنند. ازهمین رو اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برنامه های متنوعی برای آموزش کودکان اجرا نموده و برای آینده نیز طراحی نموده است. یکی از این برنامه های آموزشی و ترویجی، طرح بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان بوشهر هطت که از همه خانواده ها دعوت می کنم که با کودکان خود به دیدن این موزه بیایند.
از برنامه های دیگر چاپ کتاب کار کودکان است که قبلا کتاب کار دلفین چاپ شده و کتاب کار و نقاشی لاکپشت و پلنگ ایرانی و همچنین بازی های فکری زیست محیطی زیر چاپ است که همین ماه رونمایی میشود.
با توجه به اینکه کودکان مدیران آینده هستند و هر گونه یادگیری در کودکی در ذهن کودک نقش میبندد و تا اخر همراه اوست یکی از برنامه های ما آموزش محیط زیست به کودکان است.
قابل ذکر هست که موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان بوشهر در محل سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر؛ به آدرس بوشهر- خیابان عاشوری- جنب مسجد قرآن – طبقه اول واقع می باشد.