- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم سبز در بوشهر بازگشایی شد

دکتر دلشب خبر داد:
دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم سبز در بوشهر بازگشایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، دکتر حسین دلشب در حاشیه هیجدهیمن جلسه حلقه خوانش زیست محیطی بوشهر، دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم سبز را در بوشهر افتتاح نمود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از اهمیت هنر/صنعت سینما در گسترش مفاهیم و مقولات زیست محیطی در جهان جدید گفت و به ارتباط و پیوند هنر به طور عام با زیست انسان در کل تاریخ توجه همگان را جلب نمود و خواستار این شد که اندیشه زیست محیطی باید با بازنمایی هنری و ادبی همراه شود تا بتواند در تمام سطوح اجتماعی و فرهنگی رسوخ نماید. ازهمین رو باید اهمیت برگزاری این جشنواره را بعد از سالها توقف وفراموشی این جشنواره درک نماییم
دلشب در ادامه از همه هنرمندان و سینماگران استان بوشهر خواست تا فیلم های تولیدی خود را در قالب های مختلف سینمایی (داستانی بلند، داستانی کوتاه، مستند، پویانمایی، فیلم کوتاه موبایلی، عکس و..) تدوین و تهیه نمایند و به دبیرخانه این جشنواره تا تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۹۴ ارسال نمایند.
قابل ذکر هست که آدرس اینترنتی جشنواره بین المللی فیلم سبز ( http://iigff.org/fa/ ) می باشد و برای اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع نمایید.

 

منبع: تارنمای اطلاع رسانی سازمان محیط زیست