- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

انجمن زنان نواندیش (ازنو) استان بوشهر مجوز فعالیت گرفت

انجمن زنان نواندیش (ازنو) استان بوشهر مجوز فعالیت گرفت

 

به گزارش آوای هامون مجوز انجمن غیردولتی زنان نواندیش (ازنو) استان بوشهر از طرف هیئت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد استان بوشهر در آذرماه ۱۳۹۵ صادر شد. این انجمن غیردولتی که با عنوان اختصاری “ازنو” شروع به فعالیت خواهد نمود و حوزه تخصصی آن توسعه پایدار و توانمندسازی زنان می باشد.

دستورکار ۲۱ و برنامه هزاره و اهداف ۱۷گانه توسعه پایدار سازمان ملل متحد به عنوان نقشه راه انجمن ازنو استان بوشهر تعیین شده و هیئت موسس این انجمن در تلاش هستند که برنامه های گسترده ای را در سطح روستاها و شهرهای کوچک استان بوشهر برای توانمندسازی زنان برگزار نمایند.

انجمن ازنو استان بوشهر همچنین مطالعات گسترده ای در حوزه مساله شناسی زنان استان بوشهر به راه انداخته و مطالب عمیق و وسیعی در این حوزه بر اساس مشاهدات و اسناد تاریخی و فرهنگی جامعه جنوب ایران گرد اورده است و درحال تدوین کتابی در این حوزه می باشد.

از دیگر برنامه هایی که انجمن ازنو قصد برگزاری ان را دارد ؛ برگزاری کارگاه هایی در حوزه توسعه پایدار برای زنان استان بوشهر می باشد که برنامه زمانبندی مشخصی نیز در این حوزه تدوین شده و درحال هماهنگی با اساتید و مدرسان مجرب در این حوزه می باشد.