- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

پنجمین شماره فصلنامه زیست آیین منتشر می شود

پنجمین شماره فصلنامه زیست آیین منتشر می شود

به گزارش آوای هامون؛ پنجمین شماره فصلنامه اجتماعی فرهنگی با رویکرد محیط زیست “زیست آیین” برای نوروز ۱۳۹۶ منتشر گردید. با هدف ارتقای دانش و فرهنگ محیط زیستی، فصلنامه اجتماعی فرهنگی “زیست آیین” با رویکرد محیط زیستی منتشر می شود.

فصلنامه زیست آیین که به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی سیدمجتبی حسینی کارشناس ارشد محیط زیست و تنوع زیستی منتشر می شود در بهارسال ۹۶ و در ۱۴۰  صفحه با قطع وزیری در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این فصلنامه با رویکردی زیست بوم گرایانه به مسائل پیش روی جامعه، در صدد ایجاد و استفاده از ظرفیت های موجود در لایه های مختلف اجتماعی برای نهادینه کردن اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی که حفاظت از محیط زیست را وظیفه همگانی می داند، است.

در پنجمین شماره از این فصلنامه، گفتگویی اختصاصی با مهندس رمضانعلی قائمی تدارک دیده شده که در آن به مباحث گسترده ای در حوزه محیط زیست پرداخته خواهد شد. در کنار این گفتگو مقالاتی از هنریک مجنونیان، بهرام کیابی، عبدالحسین وهاب زاده، هوشنگ ضیایی، حمید طراوتی و … نیز منتظر گردیده است. اسماعیل حسام مقدم؛ مدیرمسوول دوهفته نامه آوای هامون نیز در این شماره از فصلنامه زیست آیین، مقاله ای را ارائه داده است.

جهت خرید این نشریه تخصصی، علاقمندان می توانند به محل فروش این نشریه در استان بوشهر؛ کتابسرای بوشهر (جنب اداره کل پست استان بوشهر) مراجعه نمایند.