- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

دکترفاطمه راکعی در استان بوشهر

دکتر فاطمه راکعی در استان بوشهر

وبسایت هامون ایران گزارش می دهد:

دکترفاطمه راکعی؛ دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش به بوشهر می آید. مهدیه امیری؛ دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان بوشهر ضمن اعلام این خبر به هامون ایران بیان کرد: دو حزب جمعیت زنان مسلمان نواندیش و اتحاد ملت ایران اسلامی در سراسر ایران ستادهای مشترکی برای تبلیغات ریاست جمهوری حسن روحانی راه اندازی کرده اند و حضور فاطمه راکعی با دعوت جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان بوشهر و در ستاد استانی حزب اتحاد ملت خواهد بود.

نخستین جلسه روز چهارشنبه، بیستم اردیبهشت ماه ۹۶ در ساعت ده صبح برگزار خواهدشد. که در آن به هم اندیشی با اعضای این دو حزب در استان بوشهر خواهد گذشت.
امیری افزود: سپس راکعی ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان حامی حسن روحانی را در ساعت یازده افتتاح می نماید و در جلسه ای با اصلاح طلبان استان بوشهر خواهد بود.
این فعال سیاسی برنامه های دیگر ایشان را برای عصر روز چهارشنبه اینچنین اعلام کرد: حضور در دفتر حزب اتحاد ملت در شهرستان دشتستان (شهر برازجان – ساعت ۱۸) و در نهایت سخنرانی در ستاد تبلیغاتی جوانان حسن روحانی  (واقع در بوشهر. خیابان سنگی. جنب دادگستری- ساعت ۲۰).
مهدیه امیری در پایان گفت: حضور تمامی زنان و جوانان اصلاح طلب در این برنامه ها می تواند نویدبخش انتخاباتی بهتر و روشن تر باشد.