- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

حسین دلشب: استان بوشهر نیاز به روزنامه نگاری تخصصی در حوزه محیط زیست دارد

نیاز به روزنامه نگاری تخصصی در حوزه محیط زیست دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، حسین دلشب مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در پیامی روز خبرنگار را به همه اهالی قلم در مطبوعات و رسانه های مجازی تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد:
اهالی عزیز مطبوعات و رسانه استان بوشهر؛
روز خبرنگار؛ نمادی برای ارج نهادن به آزادی اندیشه و بیان است. روز خبرنگار؛ سمبلی برای گرامی داشتن حقیقت طلبی و جستجوی واقعیات زندگی در ایران اسلامی می باشد. ازهمین رو این روز ارزشمند که یادآور تمام آن ازخودگذشتگی های روزنامه نگاران و خبرنگاران است بر اهالی این خانه و سرزمین مبارک باد.
به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از همه اهالی مطبوعات و رسانه ها درخواست دارم با توجه به گامهایی که این استان به سمت توسعه برداشته و فضای کالبدی و محیطی این استان در اختیار صنایع و شرکتها قرار گرفته است، بسیار مهم و حیاتی هست که به روزنامه نگاری با تخصص محیط زیست در این استان اهمیت بالایی داده شود. خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در این حوزه با نگرشی تخصصی به آموزش و تربیت روزنامه نگاران تخصصی در عرصه محیط زیست و توسعه پایدار بپردازد. این اداره کل با تبریک مجدد روز حقیقت طلبی و آزاداندیشی به روزنامه نگاران و خبرنگاران استان بوشهر، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در اجرای کارگاه های آموزشی در حوزه روزنامه نگاری تخصصی محیط زیست و توسعه پایدار اعلام می دارد.
امید است که همه اهالی مطبوعات و رسانه های استان بوشهر با رعایت قانون و با تخصص در عرصه های متعدد اجتماعی فرهنگی سیاسی اقتصادی محیط زیست، قلم های خود را به گونه ای بچرخانند که در نهایت خورشید از پس ابرهای نادانی و جهالت نمایان گردد.