- هامون ایران - https://www.hamooniran.ir -

انتشار نخستین شماره سالنامه ارغنون هامون

اسماعیل حسام مقدم؛ مدیرمسوول سالنامه علوم انسانی ارغنون هامون خبر داد:

انتشار نخستین شماره سالنامه ارغنون هامون

به گزارش وبسایت هامون ایران، نخستین شماره سالنامه ارغنون هامون به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی اسماعیل حسام مقدم و زیر نظر شورای سردبیری منتشر شد. مدیرمسوول سالنامه علوم انسانی ارغنون هامون درباب این نشریه بینارشته ای گفت: این سالنامه که در حوزه مطالعات علوم انسانی از سال ۹۵ مجوزش را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده بود، پس از یک بار لغو مجوز به صورت موقت، با تلاش مستمر و مساعدت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دفتر نشریات این اداره کل، مجوز آن هفته آخر آذرماه ۹۶ مجددا دریافت گردید.

اسماعیل حسام مقدم با قدردانی از حمایتهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، این نکته را تاکید نمود که فضای فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای با همه سختی ها، هموار شده و چشم انداز امیدوارکننده ای را می شود برای نشریات تخصصی و حرفه ای در آینده متصور شد.

حسام مقدم درباره ارغنون هامون گفت: این سالنامه علوم انسانی به صورت سراسری مجوز خود را اخذ نموده و در نخستین شماره (پیاپی صفر) آن در ۱۲۰ صفحه به مباحث علوم اجتماعی و توسعه پرداخته است. قابل ذکر است که شماره بعد سالنامه ارغنون هامون برای بهار سال ۱۳۹۷ درحال تدوین است و به طور خاص درباب فلسفه، حکمت و علوم اجتماعی خواهد بود.